Thursday 4 April 2019

SESTAVLJANJE NOSILCA ZA KOLO NI ZA TELEBANE

V soboto pri nas doma potekajo delovne akcije. In tudi tokrat je bilo tako. 
Midve, punci, sva poskrbele za čistočo znotraj doma, fanta pa sta urejala okolico. 
In ker sva midve končale prej, sem se lotila sestavljanja nosilca za kolo. 

“Mala malca” rečem Gorazdu in zaviham rokave. 💪💪💪

Že kot majhna deklica sem rada sestavljala stvari, začenši z Lego kockami. Kasneje pohištvo iz Ikee in še kaj. 
Sestavljanje je vedno bilo moje delo, ob pomoči drugih, seveda. 
Zato se nosilca za kolo lotim čisto sama. 
Odpakiram vse. Zložim vijake, matice, podložke, vse na svoj kupček. Pripravim ključe, izvijač. Kladivo???
Navodila nikoli niso napisana za telebane, pač pa velike mojstre. 
In če sem bila malo prej veliki mojster, sem sedaj čisto navaden teleban. 
Iščem dva vijaka, ki sta napisana na seznamu in ju ne vidim. 
Gledam, štejem, vse štima. Kaj mi potem ne štima???😳

Uberem svojo tehniko. Sestavim, kar znam in videla bom kaj ostane. 
In začnem. Delo teče super, zbrano. Pri držanju okvirja prosim Brino za pomoč. Drži palice in jaz vijačim. 
Super mi gre. Vesela sem, ko vidim okvir zmontiran v nulo. Še matice dam na pravo stran.👍
“Samo še obroč privijačim in bo” se veselim. 

Ampak, ko želim zmontirati obroč na okvir, ne gre. Zato, ker sva z Brino obrnile nosilne palice narobe. Pravzaprav sem jih jaz obrnila narobe! ☹️
Nič drugega mi ne preostane, kot da vse “odšraufam” in sestavim na novo. 

“Mogoče pa le nisem tako dobra sestavljalka” razočarano pomislim in tiho nadaljujem delo. 

Na koncu mi rata vse naredit prav. In ponosno kažem svoj izdelek. 
Z Gorazdom ga zmontirava še na kombi in pripravljena sva na popotovanje😊🚴‍♀️ 

#rogbikes #ponybike #lovemybike #ladybird #sundaytrip #springtime


 

 

No comments:

Post a Comment